Mònica Terribas, convidada de la tertúlia matinal del GPRB i Vilaweb

24/10/11 at 12:30 am

La periodista i directora de Televisió de Catalunya, Mònica Terribas, ha estat la primera convidada del nou curs de tertúlies matinals que han reprès el Grup de Periodistes Ramon Barnils i Vilaweb. La tertúlia, que ha tingut lloc aquest dijous 20 d’octubre, ha aplegat una vintena de socis del Grup a la seu del diari digital.

Terribas ha parlat sobre els canvis que s’han produït a la televisió pública catalana des que ella n’és la directora. També ha explicat quin és el context audiovisual actual, tant a Espanya com a Catalunya, i quin paper hi desenvolupa TV3 en aquest marc. Finalment, Terribas també ha volgut esbossar els problemes que haurà d’enfrontar la cadena en aquest context de crisi i quins són els reptes de futur que haurà d’assumir TVC. La conversa s’ha allargat gairebé dues hores i ha esdevingut un diàleg amè amb preguntes i comentaris del socis que han posat diversos temes sobre la taula.

La tertúlia amb la Mònica Terribas, que també és sòcia del Grup Barnils, ha estat la primera de les tertúlies matinals que es realitzen un cop al mes per a socis del Grup. Durant el curs anterior, ja vam poder compartir tertúlia amb professionals del periodisme tan diversos com: Jordi Barbeta, Saül Gorillo, Carles Capdevila, Joan Vall Clara, Joan Carles Peris, Gerard Guiu, Magí Camps i Ana Maria Bordas.