AJORNAT! | Cobrir la guerra | 27/06 – Conversa ‘off the record’ amb Manel Alías i Albert Mercadé

16/06/22 at 2:04 pm

AJORNAT! Sentim comunicar-vos que per motius professionals la conversa amb Manel Alías i Albert Mercadé del dilluns 27 de juny ha quedat ajornada encara sense data.
Esperem poder-la recuperar aviat i comptar amb vosaltres.

 

Com és l’experiència de cobrir una guerra? Com ha estat el dia a dia dels periodistes durant els últims mesos a Ucraïna? Us convidem a descobrir l’experiència de Manel Alías i Albert Mercadé en una conversa informal i off the record amb ells el proper dilluns 27 de juny a les set de la tarda.

A la Bodega Impala, compartirem un beure amb els dos periodistes, que ens explicaran com era el seu dia a dia durant la guerra a Ucraïna, com van fer una cobertura periodística d’un conflicte bèl·lic sense ser corresponsals de guerra, la part més desconeguda de la seva feina sobre el terreny i com es viu la tornada després d’haver viscut la guerra de tan a prop.

El preu és de 10€ i inclou 2 consumicions i una mica de pica-pica per acompanyar.

L’acte és exclusiu per a periodistes i professionals del món de la comunicació. L’aforament és limitat i la reserva de places es farà seguint l’ordre d’inscripció.

Us hi podeu inscriure a continuació: