Activa’t! Entra a la tele i a la ràdio del futur
28/05/07 at 12:00 am
L’exposició Activa’t! Entra a la tele i a la ràdio del futur del Palau Robert, didàctica i participativa, dirigida al gran públic, vol donar a conèixer una vessant desconeguda de la CCRTV: l’esforç constant en matèria d’innovació tecnològica. L’afany d’evolució continuada la converteix en una empresa capdavantera que afronta el futur amb ambició de lideratge.
En un moment en què la manera com es consumeixen els continguts està sotmesa a una profunda transformació, la CCRTV s’esmerça a desenvolupar noves aplicacions tecnològiques. Ho fa mitjançant un equip humà especialitzat que la posiciona com l’autèntic motor d’aquesta evolució a Catalunya. Mostra d’això són els 10 anys d’existència de la branca tecnològica de la CCRTV, Activa Multimèdia Digital, el seu centre d’innovació, recerca i desenvolupament aplicats als mitjans de comunicació audiovisual.
L’exposició, que es pot veure fins el 31 d’agost, proposa al visitant un viatge a l’interior del món digital dels mèdia. Una invitació a passar a l’altra banda de la “pantalla” i descobrir la complexitat i la capacitat de renovació de l’actual revolució tecnològica. Una transformació que comporta que l’usuari, l’espectador, deixi de ser un receptor passiu i esdevingui actiu. En aquest context, s’obre tot un univers de noves possibilitats que exigeixen, però, que es destinin grans recursos per fer-se realitat.