Fem possible l’ Anuari Mèdia.cat, els silencis mediàtics de 2012″
14/01/13 at 4:39 pm
El proper dilluns 21 de gener l’Observatori crític dels mitjans Mèdia.cat donarà el tret de sortida a la nova campanya de micromecenatge per finançar una nova edició de l’Anuari Mèdia.cat de silencis mediàtics. A través de Verkami, la plataforma web especialitzada en estratègies de crowdfunding cultural i social, tothom qui ho vulgui podrà fer una aportació per fer realitat la tercera edició d’aquest projecte de periodisme d’investigació.
La campanya que, a partir de dilluns vinent estarà activa 40 dies al web de Verkami, servirà per contribuir a fer possible els 15 reportatges d’investigació que conformaran l’ “Anuari Mèdia.cat · Els silencis mediàtics de 2012”.
Perquè el periodisme l’hem de fer entre tots, a partir de dilluns que ve col·labora a fer possible el nou Anuari Mèdia.cat!