23 de gener: «Ciberassetjament a dones periodistes: una forma de violència creixent»

18/01/23 at 5:00 pm

Us convidem a assistir el proper dilluns 23 de gener a les 17:00 h al Parlament de Catalunya a la taula rodona per tractar sobre el ciberassetjament a les dones periodistes i les seves conseqüències.

L’acte està organitzat per l’Associació de Periodistes Parlamentaris – Col·lectiu Ciutadella i cal inscripció prèvia per assistir-hi.

Hi participarà la vicepresidenta del Grup, l’Elisenda Rovira, que intervindrà a l’inici de l’acte per exposar l’estat de la qüestió conjuntament amb representants del Col·legi de Periodistes de Catalunya, el Sindicat de Periodistes de Catalunya, l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya i amb l’advocada Laia Serra.

A continuació tindrà lloc la taula rodona de dones periodistes, moderada per Laura Aznar i amb la participació de Mònica Terribas, Cristina Puig, Gemma Herrero i Ariadna Oltra.

L’acte serà conduït per la periodista i membre de la Junta del Grup Barnils Sara Gonzàlez.

Finalment es llegirà un manifest unitari.

 

L’acte és obert però cal inscripció prèvia en aquest enllaç.

També es podrà seguir en directe al Canal Parlament.