“10 en comunicació”, cicle de conferències per reflexionar sobre el sector

13/05/09 at 12:00 am

La Fundació  Espai Català de Cultura i Comunicació ha engegat un cicle de conferències sobre comunicació al Col·legi de Periodistes: “10 en Comunicació”. Cada mes un ponent internacional realitza una conferència sobre temes d’interès per al sector, i a continuació un ponent català ens acosta a la realitat més propera.

Com han canviat les noves tecnologies els models comunicatius? Quin és el paper del periodista en aquest nou marc? Quins són els nous canals, nous mitjans i noves eines de comunicació? Com integrar les noves formes de comunicació amb els mitjans tradicionals? Aquestes són algunes de les preguntes que “10 en comunicació” tractarà de donar resposta amb 10 sessions de treball.

PROPERA SESSIO: 25 de maig, a les 16h, sobre possibilitats i límits del contnigut multimèdia, amb Piet Bakker (professor de Cross meida Content a la Universitat d’Amsterdam) i Jordi Lucea (director de 3cat24.cat).

Documents relacionats: 10 en comunicació

Attached Files: